You non-believers: looka away

Okej jag vill inte att nån ska tycka att jag är knäpp eller så så om du inte tror på spöken och dylikt så läs bara inte detta inlägg, okej?

I somras när jag skulle hämta mina föräldrar och några av deras vänner från en fest de var på så såg jag en man på vår gård. Detta var natt och det var svart ute. Mitten av vår gårdsplan belyses av en lyktstolpe och det finns ingen möjlighet att något kunde ha kastat skugga mitt i  denna stora upplysta plats. Så det finns ingen logisk förklaring.

Före detta tillfälle och även då efter så har jag börjat känna mig väldigt illa till mods av att vistas ute på vår gård när det blivit mörkt. En stark känsla av att här vill inte jag vara. så fort man går in eller åker någon annanstans så försvinner denna känsla. Nu har jag även börjat få den känslan i mitt rum. Jag sa ifrån en gång och då blev det lugnt ett tag men nu har det börjat om. Igår hörde jag och min mamma en hög duns från bron/altanen men ingenting hade fallit ner eller så som kunde frammana detta ljud.

Vill egentligen inte säga så mycket med detta men känner att jag måste få skriva av mig. Börjar för övrigt misstänka att det är därför jag får sånna ångestfylld nätter :S

Fortsättning följer antar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0