Tired? Not so much :(

Hmm sitter nu här kl. 04.09 en tiiiiidig fredagmorgon och har fått sova sammanlagt 1 timma! :O Åh har börjat få ångestfyllda nätter då jag grubblar på alla "mörka moln över mitt huvud" som bara ger mig... just det ångest :S usch man skulle vara 8 igen och inte ha ångest över någonting :) Det händer oftast när jag är hos mina föräldrar och ska sova över... ser ett mönster. :/

Har i och för sig klippt av typ 5 cm av mitt hår, enligt de flestas rekommendation. Ångrar mig redan :/ jag gillar att ha långt hår och ville egentligen ha längre men men det växer ju ut igen :) färgen blev då grym i alla fall ;) och plånboken tom. Nästa gång jag får pengar ska jag börja med TRISS!

Åh känns som att jag försummar min lägenhet, mina kompisar, mina bekanta OCH mig själv. Har varken tid eller ork för något just nu. Får se till att hitta på något kul som ger mig energi. För jag vet ju att när jag umgås med mina vänner mår jag ju egentligen som bäst :D Tycker bara inte om att vara nere nära dem :P

Har varit på trevliga Rhodos på en 1 veckas lång studieresa med klass. Det var hur kul som helst!! :D Var dock dyngförkyld dagarna innan och första dagarna och lyckades i samma veva (första dagen på Rhodos) att få svinkoppor! :O INTE kul. Och nu kommer jag ju att ha riktigt fina ärr att visa upp dessutom. Sexigt värre hörrudu... NOT.

Men nog med negativitet nu. Jag skyller på sömnlösheten ;)

Godnatt alla ni fina människor som mot förmodan läser detta inlägg hehe

P

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vill också ha långt hår !

Karro, jag finns alltid här för dig ska du veta !

Prata med mig :)

2010-09-19 @ 15:35:24
URL: http://ohromeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0