On top of the world

För en vecka sedan provade jag ett linne jag köpt på Veromoda och snälla Linda överraskade mig med att säga att hon tyckte att linnet satt böttre på mig då och att hon tyckte det syntes att jag blivit "mindre". Då ska jag även tillägga att när jag köpte det och provade det hade jag "håll-in-stumpbyxor" på mig som ska hålla allt på plats och när jag hade linnet på mig i fredags hade jag inte några sådana strumpbyxor på mig! Isabell och Johanna instämde. Jag hoppas verkligen de har rätt :S Man det gjorde mig otroligt glad. Tack tjejer för denna trevliga och roliga tid!

Nu har 8 veckors praktik i Luleå kommit till sitt slut. Kommer att kännas konstigt att inte bo med Johanna, Linda och Isabelle som gjorde denna tid till en upplevelse ;) och kommer att kännas konstigt att inte gå till Apollo på måndag! Trivdes otroligt bra där och gillade alla medarbetarna jag hade. Det lät som att de också var nöjda med min praktik så det var ju bra, det hintades till och med om möjligt sommarjobb nästa år ;)

Imorgon blir det stan med Liza och leta kläder inför brölloppet vi blivit bjudna till nästa lördag :) Håll tummarna för at vi ska hitta något, vi har båda något vi kan ha men skulle vara kul att hitta något roligare kanske ;)

Söndag blir det stan med mamma av samma anledning och på måndag börjar sommarjobbet. Yippie :/ Hade varit skönt med ledighet men :P

Hoppas nu på att denna sommar ska bli den bästa sommaren på länge (och kanske någonsin?) ;D

Nu ska jag hoppas i säng, i min egen säng :D :D :D Har längtat efter den!

Puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Sommaren '10 kommer bli den bästa :)

2010-06-13 @ 19:34:03
URL: http://ohromeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0