Confused

Hej alla härliga människor (om någon nu läser min blogg :/) Min helg började med ett besök på Gumboda Hed i fredags. Det var inte så kul som jag hoppats på :S Var nykter och träffade knappt en själ som jag kände igen men den kvällen hade definitivt några ljuspunkter ;) Jag har aldrig varit nått fan av Brolle, tycker han verkar lite stor på sig men efter denna kväll måste även jag medge att jag har en liten "crush" i honom. :P Det är bara att ge mig och erkänna att killen är HEEET ;P



Dock sjöng han lite falskt men som Edvin sa till mig "det ska väll vara så på livespelningar" :P

I lördags så var jag, Sofie Hansson (som jag inte träffat på typ 1 år, fy på oss vi måste bli bättre! :)) och hennelilla syster Liza och så när Nysätras herrlag spelade match i Flarken mot Renbergsvattnet. Det var riktigt kul och nostalgi så det bara sjunger om det :D dock synd att de förlorade. Men tycker ändå de spelade riktigt bra. Starkt jobbat grabbar! :)

På kvällen gick jag inte bara på 1 eller 2 prommenader utan 3 :P Var för pank för att bege mig till Gumboda Hed även denna kväll men så är livet som student .

Idag har vi varit på släktträff, min mormors sida, och min morfar ställde ut mig och min familj, min mormor samt min farbrors familj som utställnings objekt. Min mamma och jag har nämligen samma kusiner ;) Och nej det är INGEN inavel utan bara en tillfällighet! :P Tycker egentligen inte om släktträffar men det var kul att träffa min mammas och mina kusiner :D Det var ett tag sedan man såg dem.

Annars så är jag allmänt förvirrad just nu. Vet inte vad jag ska känna, göra eller säga och tankarna bara snurrar runt i skallen på mig utan att jag kan få stopp på dem, styra dem eller ens analysera dem :S Jobbigt är vad det är! Hoppas jag kan reda ut dem och mitt liv snart ;)

Sov gott
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

här finns jag nu:)

2010-08-18 @ 02:37:15
URL: http://idanyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0