In my head

Det var ett tag sedan jag skrev... har haft problem med internet m.m. men nu ska jag försöka förbättra mig ;)

Har egentligen inte så mycket att skriva om tänkte bara dela med mig av en del av musiken jag lyssnar på just nu :P
(alltid en början eller hur? :D)

Jason Derulo - Watcha Say och den nya In My Head <3
Cobra Starship - Hot Mess
Timbaland feat. Katy Perry - If We Ever Meet Again
3OH!3 feat. Katy Perry - STARSTRUKK
Lady GaGa - Monster och Telephone och Bad Romance
Iyaz - Replay
Taio Cruz - Break Your Heart
Jay Sean feat. Sean Paul & Lil Jon - Do You Remember
Ke$ha Featuring 3OH!3 - Blah Blah Blah
Ke$ha - Tik Tok
Pitbull Featuring Akon - Shut It Down
LMFAO - Scream My Name (behöver lyssnas på några gånger innan den låter bra :P)
Miike Snow - Animal

ja det är bara ett LITET utdrag av vad jag lyssnar på just nu ;P

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att du börjar komma tillbaka nu ;)

2010-02-01 @ 18:38:36
URL: http://hannalundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0