Injures

Har det senaste året haft lite... konstiga skador om jag säger så :P

Till exempel:





Sist jag spydde sprängde jag ett blodkärl i ögat... snyggt värre hahaha :P


Sedan var jag för drygt 3 helger sedan och red med Hanna i Lycksele och såg ut såhär når jag kom därifrån:



Fick en bruten lilltå efter att hästen (en nordsvensk, tung häst vid namn Aymer) trampat på den :P Har fortfarande ont i den :/

Hittade även denna bild på min mobil och vet inte vad det är fö något, har aldrig haft något liknande i min lägenhet :S Någon som har en idé?



Vi hörs
Puss




Kommentarer
Postat av: Magda

Glöm inte din lilablå böld som du hade bak i ryggen.

;-)

2009-09-24 @ 21:29:10
Postat av: Helen

Det är en säck ser det ut som ^^

2009-09-24 @ 21:48:59
URL: http://ohromeo.blogg.se/
Postat av: Karkvi

Magda: det var faktiskt för nyår så det var 2008 ;-) hehe :-P och vill inte skryta med en sån fiiin sak heheeh :-)



Helen: Jo kanske haha fast har aldrig haft en säck i min lägenhet :P hehe

2009-09-24 @ 22:41:50
URL: http://karkvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0