The last time

Okej Hanna detta är sista gången jag ger mig kommer från och med nu bara ignorera om jag sagt nej en gång hehe ;)

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Grå
Den sista personen du talat i telefonen med? Mika
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Leende, ögonen, klädstil
Vilken är din favoritdryck? Cola? vet inte :S
Hårfärg? Mörk brun nästan svart
Ögonfärg? Blåa
Vad dricker du på krogen?: Haha vad dricker jag inte? ;P
Favoritmånad? Juli och december tror jag :P
Senaste filmen du såg? Brüno
Vad ska du göra imorgon? Gå i skola sedan glöggkväll med klassen ;)

Senaste person som ..
Sov i din säng:
Jag, som alltid hehe
Skällde på dig: Mamma?
Du chattade med: Hanna? Chattar inte så mycket :P
Fick dig att gråta: Jag själv?

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävla(r, satan
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Säga upp mig ;) Ge till familjen, RESA, skaffa hund och spara ;P
Om någon vill få ditt intresse, hur gör man då? Få mig att känna mig speciell & uppskattad genom att ge komplimanger. Le, var glad & var dig själv.
Tittade du på tecknat när du var liten? Gör inte alla det?
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska, lite tyska haha och i famtiden även lite spanska, italienska och franska ;) jobbar på det :P
När grät du senast? Minns inte
Har du några tatueringar eller piercingar? Nope bara i öronen men det räknas inte :P 
Vilken är din favoritfrukt? Äpple, banan, kiwi, vindruvor och mandariner
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, det är inget roligt liv om man gör det :P
Sover du på mage, sida eller rygg? Allt hihi :P
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Ja, tror på att hålla det man lovar i den mån det går :P
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Nått coolt ;)
Vad skulle du aldrig kunna tolerera hos en partner? Misshandel

Vad ska du göra ikväll? Sova
Vad ser du fram emot? Ser fram emot julen, & det livet har att erbjuda på det nya året!
Sex på första dejten? A girl never tells ;P
Vad åt du senast? En clementine :D
Gillar du att laga mat? Ja, om man gör det tillsammans med någon :)
Vad är sexigt? haha mycket dessa dagar :P
Vad heter dina husdjur? Lennox, Nelly och Roxy (teknisk sett mina föräldrars men :P)
Var är du känsligast på kroppen? haha, det måste bli halsen! 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Absolut
Bio eller promenad? Bio eller nattpromenad gillar att promenera på natten :P
Jag är allergisk mot: Nötter, bitchar och jobbiga människor.

Jag har tagit studenten: Jepp 2007 baby :P
Jag har svimmat: Ja flera gånger när jag hade mykoplasma i 7:an och var väldigt sjuk :/
Jag älskar någon:
Jag har rapat högt offentligt: Inga kommentarer ;P

Kommentarer
Postat av: Hanna

You go girl! :P

2009-12-08 @ 23:27:23
URL: http://hannalundkvist.blogg.se/
Postat av: Hanna

En massa skit :((

2009-12-12 @ 00:29:42
Postat av: Hanna

Kan förklara sen .. Orkar inte skriva det här :P

2009-12-12 @ 20:11:45
Postat av: Hanna

Du måste skriva mer! :D

2010-01-12 @ 20:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0